Dotaz na dual (trial) boot

Zdeněk Böhm bohm na gacc.cz
Pondělí Leden 10 16:01:48 CET 2000

>Nezna nekdo System Commander? Jak funguje? Vejde se (System >Commander) do
>MBR, anebo se instaluje do zvlastni oblasti? Umozni vyber ze tri systemu,
>kazdy z jine oblasti? Muze Linux butovat z logickeho disku v Extended
>partition?

Pouzivam ho. Funguje mi to asi takto. Muj disk je rozdelen na 1. primarni
Fat16 (tam je DOS), 2. primarni - Linux (extfs2), pak Extended v ni je Linux
swap a Win 98 - FAT 32.

Nejdriv jsem nainstaloval Wokna. Pak System Commandera. Ten jsem
nainstaloval na Fat16 (SC se nevejde do MBR). SC si ulozil MBR Windows.
Pak jsem nainstaloval DOS, spustil funkci Reinstall od SC a on si ulozil MBR
DOSu a pridal polozku do menu. Pak jsem nainstaloval Linux a LILO ulozil
jako sekundarni zavadec (prosim nebijte me za ten vyraz, jsem Linuxovy
bazant a ten termin je asi dost nepresny). Cekal jsem zase Reinstall SC, ale
po startu koukam, v menu je treti polozka pro Linux (UNIX) a kdyz ji
odklepnu, startuje LILO (jedina vada je, ze ceka na mou volbu, jestli Linux
nebo DOS a nepomohla ani editace lilo.conf, no ale to az tak nevadi, pockam
par sekund a LILO stejne natahne Linux).
No to je asi vse. Pokud to chces podrobnej, tak se ozvi na muj mejl, at
neotravujeme ty, co to nezajima.
V podstate muzu rict, ze jedina vada je, ze SC je komercni a dost drahej..

Zabak