hdc: lost interrupt

Petr Kubicek kubicek na mathesius.ff.cuni.cz
Pondělí Leden 10 13:49:21 CET 2000

According to Jiří Mlíka:
>     Dobrý den
>
>     Co znamená hláška $SUBJ? Na /dev/hdc mám CD-ROM,
>
> je to pěkná [doplňte oblíbenou nadávku], čte jen když se jí chce.
>
>     Je to problém CD-ROM nebo řadiče?
>
>     Mechanika je Samsung 24x a řadič je standardní z BX chipsetu.
>
>                          Jirka

Nechci strasit, ale stejnou hlasku mi tu dava jedna kombinace
HD a MB. Reseni je zatim bohuzel jen jedno, vymenit bud HD nebo MB
a pak vse chodi bez problemu. Jinak je ten system velmi nestabilni.
Podle technicke specifikace by melo byt vse chodit, ale nechodi.
Kdyz budete mit stesti, mohlo by stacit si pohrat s nastavenim
IDE PIO apod.

Petr