lost interrupt

Jiri Stepanek jiri.stepanek na seznam.cz
Středa Leden 12 09:45:17 CET 2000

From: Jiří Mlíka (Jiri Mlika) <jmlika na volny.cz>
>     Co znamená hláška $SUBJ? Na /dev/hdc mám CD-ROM,
> je to pěkná [doplňte oblíbenou nadávku], čte jen když se jí chce.
>     Je to problém CD-ROM nebo řadiče?
>     Mechanika je Samsung 24x a řadič je standardní z BX chipsetu.

Problem je urcite v mechanice, kamos ma taky Samsung 24x MAX a uz mu necte
vubec nic (ani audio cd). Nepomaha ani vycisteni.
Ta hlaska lost interrupt by mela znamenat, ze data, ktera chtel system od
cdromky neprisla vcas (cdromka zatuhla nad ctenim vadne oblasti)

Jiri Stepanek <jiri.stepanek na seznam.cz, jstep na volny.cz>
student Gymnazia tr. Kpt. Jarose Brno
http://www.jaroska.cz/
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.