Dual boot

Vladimir.Michl na seznam.cz Vladimir.Michl na seznam.cz
Pondělí Leden 10 17:13:01 CET 2000

On Thu, 6 Jan 2000, Josef Vogeltanz wrote:

> [...]

Osobni zkusenost mi rika, ze le nejlepe nainstalovat LILO do superbloku na
root filesystem, pokud to jde a v MBR nechat standardni zavadec, ktery
spousti podle aktivni partition. Samozrejme jako aktivni nastavit tu s
LILO.
Jede mi tak Win95 i NT bez problemu a navic pokud tyto systemy prepisuji
MBR, staci pouze prehodit boot flag.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *