Souziti Netscape Linux & Windows

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Leden 10 22:36:50 CET 2000

Miroslav Petricek pise:
> Mam v pocitaci nainstalovany Nestcape jak pod Linuxem
> tak ve Windows. Je mozne nejakym zpusobem sdilet
> mailbox, newsove prispevky, bookmarky a cache ?

zkuste udelat symlinky na FATku (Linuxovy Netscape
bude cist Windowsove soubory), melo by to chodit;
pro mailbox stoprocentne, newsy a cache musite
zkusit.

> Jde mi o to, abych treba mohl chvili pracovat ve
> Windows a chvili v Linuxu a soubory zustavaly stale
> konzistentni.

Jestli chcete sdilet cache ve Win a Linuxu, zkuste
smartcache (ncic.netmag.cz), je psana v jave, takze
chodi v obojim a funguje o dost lip nez ta interni.
[to mam take odzkouseno]

--
                                   David Kužela