Souziti Netscape Linux & Windows

Úterý Leden 11 01:08:40 CET 2000

Miroslav Petricek wrote:

> Mam v pocitaci nainstalovany Nestcape jak pod Linuxem
> tak ve Windows. Je mozne nejakym zpusobem sdilet
> mailbox, newsove prispevky, bookmarky a cache ?

No, postu si ctu pres IMAP z Linuxoveho serveru, takze jakesi sdileni
fuguje, akorat ten bl*ej Netscape si ruzne veci poznamenava do lokalnich
konfiguracnich souboru, takze se to musi nastavit v obou pripadech rucne
(no a kvuli procmailu nesouhlasi pocty novych prispevku). No, abych jen
nenadaval - to takovej Outlook si zapisuje hlavicky mailu (!!!) do
registru (!!!), takze tam je to uplne v pr*.

Postu tridim pomoci procmailu a tak si muzu postu cist i via Pine (v tom
jsem to cetl nejdriv, IMAP jsem zacal pouzivat az pozdeji).

> Jde mi o to, abych treba mohl chvili pracovat ve
> Windows a chvili v Linuxu a soubory zustavaly stale
> konzistentni.

Format tech souboru je totalne odlisny, tohle jsem musel zavrhnout hned
na zacatku.

--
                        Milan Kerslager