RedHat 6.1 na 386, silenost?

Úterý Leden 11 01:02:43 CET 2000

> Diky moc za radu. Takze 386 pujde asi zpatky na dno supliku a ja se
> pokusim sehnat alespon 486 se 16M pameti.
>
> A nevite nahodou nekdo, ktera distribuce, pripadne jeji release by
> teoreticky mela fungovat? Ja jsem se v nejakem manualovem souboru
> docetl, ze Linux je velmi nenarocny system (coz zjevne neplati o
> RedHatu) a ze nejakej manik to mel prave na 386 s 8M a byl quite
> happy...

Nerozumime si - problem je jen v instalacnim programu. Muzete to
nainstalovat na jinem pocitaci a pak ten HDD prenest do te 386. Pravda
je, ze instalacni skripty jsou trochu komplikovane, takze nez to bash
prechrousta, trochu to trva, ale jinak je vysledny produkt naprosto
shodny s tim, co mate treba po instalaci Debianu a Slackware (az na
verze jednotlivych programu, startovaci skripty a umisteni
konfiguracnich souboru).

Ale nepocitejte s tim, se si tam budete poustet Xy a KDE ci Gnome :-(
Spis by to chtelo Xy s IceWM nebo Fvwm2 ci neco podobneho. Jenze pak
zase bude problem s Netscape :-) nebo jakoukoliv jinou grafickou
obludou. Takze budete muset peclive vybrat i aplikace nebo se spokojit s
textovou konzoli.

--
                        Milan Kerslager