RedHat 6.1 na 386, silenost?

Úterý Leden 11 08:57:38 CET 2000

Vladislav Kasik (kasik na p4.dkm.cz) wrote:
: A nevite nahodou nekdo, ktera distribuce, pripadne jeji release by
: teoreticky mela fungovat? Ja jsem se v nejakem manualovem souboru
: docetl, ze Linux je velmi nenarocny system (coz zjevne neplati o
: RedHatu) a ze nejakej manik to mel prave na 386 s 8M a byl quite
: happy...

Jakakoliv distribuce zalozena na kernelu 2.0 bude celkem stastne
fugovat. Napriklad RedHat 5.2. Nemyslim si ze ma cenu udrzovat za
kazdou cenu kompatibilitu s archaickym hardware a diky tomu si
odrezavat pristup k hi-tech modelum.

Leos Bitto