Dual boot

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Leden 11 07:08:26 CET 2000

Vladimir Michl pise:

> Osobni zkusenost mi rika, ze le nejlepe nainstalovat LILO do superbloku na
> root filesystem, pokud to jde a v MBR nechat standardni zavadec, ktery
> spousti podle aktivni partition. Samozrejme jako aktivni nastavit tu s
> LILO.
> Jede mi tak Win95 i NT bez problemu a navic pokud tyto systemy prepisuji
> MBR, staci pouze prehodit boot flag.

Zdravim,
Ocitoval jste sice pasaz, kterou napsal Jiri Koznar, ale nevadi. Vsechno
spatne muze byt nekdy i k necemu dobre. Ja zpusob konfigurace lila
samozrejme znam, ale nenapadlo me instalovat lilo do superbloku, jak pisete.
Nasledkem toho, kdyz jsem nedavno musel preinstalovat win, prepsal me jej a
musel jsem linux zavest z diskety a pouzit prikazu "lilo" abych je vratil na
puvodni misto.
Takze dekuji za dobry tip.
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen