ATI 128 a instalace RH6.1

Martin Horak horakm na padouch.sce.cz
Úterý Leden 11 07:30:35 CET 2000

>VGA16 by mel v 640x480 chodit. Jinak si stahnete od SuSE (viz. archiv)
>Xserver pro ATI Rage 128.
>
>                                Petr Čech

Tohle ja vim, co nevim je jak tomu instalatoru rict, ze ma pouzit
VGA16.
Samozrejme muzu pouzit instalaci v textovem rezimu, ale potom mi zase
chybi treba napoveda - popis jednotlivych instalovanych baliku.
PS: Opravdu v RH6.1 chybi moznost instalovat z neanonymniho FTP (prip.
pres firewall)? Zacinam si totiz myslet, ze RH dosahl vrcholu v 5.2 a ted
uz se jenom horsi.

Diky,
Martin Horak

--