lpd - ponekud tuhne pri drobnych chybach

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Leden 11 07:40:26 CET 2000

On Tue, 11 Jan 2000, Daniel Prynych wrote:

> Dobre rano
> U nas pouzivame Linux jako tiskovy server bez problemu,
> jedne tiskarna pripojena na nej primo, druha pres HP JetDirect
> a asi pet dalsi je na pc a soupe jim to pres smb.
> Tiskne se na nej pres Sambu a to bezne i 500 strankove dokumenty.

No ja taky nemam problem s velikosti tisku, ale s tim ze kdyz mi
prvni tiskarna v printcap neodpovida (je vypla) a win klient zada
pozadavek na vypsani zdroju, tak samba se patricne zepta pres lpq
a to vytuhne na te vyple tiskarne. Zrejme bych potreboval nejakou
radu s nastavenim lpd - asi nejak omezit timeouty jak dlouho ma
cekat na navazani spojeni s tiskarnou kdyz neodpovida.

Pouzivate kombinaci samba -> lpd nebo neco jineho ?