lpd - ponekud tuhne pri drobnych chybach

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Leden 11 06:56:57 CET 2000

Dobre rano
U nas pouzivame Linux jako tiskovy server bez problemu,
jedne tiskarna pripojena na nej primo, druha pres HP JetDirect
a asi pet dalsi je na pc a soupe jim to pres smb.
Tiskne se na nej pres Sambu a to bezne i 500 strankove dokumenty.
Jediny problem byl na 2XPPro a jadrech 2.2.x tam pri zapnuti SMP
dochazelo ke kompletnimu zatuhnuti systemu pri pouziti 2.0.x nebo pri
prekladu jadra pro jeden procesor to bylo OK. Nakonec jsme desku s
2XPPro vymenili za desku s AMD K7 a je klid.
Jinak i kdyz jednu tiskarnu odpojim treba vyndam sitovy kabel (ethernet)
tak druha bezi bezproblemu dal.
Dan