OT: Re: Pomale umirani site

Bohuslav Coufal bcoufal na onyx.cz
Středa Leden 12 13:53:20 CET 2000

David Rohleder wrote:

> To je nesmysl. Cisco stavi stroje, ktere maji smysl :-) Bylo by naivni
> postavit router s interfacem 128k, ktery neni schopen pouzivat. Jina

Uz jste to nekdy zkousel. Kdyz 1601 vytizite na 33,6 se sifrovanim kanalu, tak
dostava takovy zahul, ze se neni co divit, ze na 128k bude neco zahazovat i
pri beznem provozu bez sifrovani. To neni otazka dobreho ci spatneho stroje,
ale vytizeni procesoru. Jakmile dojde k prvnimu zahozeni, tak jste jiz na
sikme plose, ze ktere se dostanete jen velmi tezko.

> vec by byla, pokud by to byl sifrovany tunel. To by opravdu nezvladlo.
>
> Ale na 7200 by to jelo urcite dobre :-)

Bohuslav Coufal