DOSemu & spol ..

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Leden 12 23:47:33 CET 2000

   From: "Jan ' Kozo ' Vajda" <jvajda na somi.sk>
   Date: Tue, 11 Jan 2000 09:39:41 +0100 (MET)

Zdravím,

   > je varianta bezat DOSemu + FOX v consolovom okne ?

ano. Já jsem dokonce v kombinaci DOSemu + FP absolvoval zkoušku z Databázových
systémů a vyučující si málem nevšiml, že jsem používal Linux. Dokonce jsem měl
pro konzolu upravený i font, který obsahoval rámečky a "jakžtakž"
češtinu. Pokud by byl zájem, mohu zapátrat na zálohovacích páskách a někde
vystavit. Ještě si pamatuji, že na konzole byl problém s gpm. Teď už nevím
jaký, ale pamatuji se, že jsem foxpro startoval skriptíkem, který zabil gpm a
po skončení dosemu jej opět spustil. V Xech to bylo bez problémů.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz