DOSemu & spol ..

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Leden 13 09:42:01 CET 2000

Pavel Janik ml. <Pavel.Janik na inet.cz> wrote:
 :    From: "Jan ' Kozo ' Vajda" <jvajda na somi.sk>
 :    Date: Tue, 11 Jan 2000 09:39:41 +0100 (MET)

 : Zdravím,

 :    > je varianta bezat DOSemu + FOX v consolovom okne ?

 : ano. Já jsem dokonce v kombinaci DOSemu + FP absolvoval zkoušku z Databázových
 : systémů a vyučující si málem nevšiml, že jsem používal Linux. Dokonce jsem měl
 : pro konzolu upravený i font, který obsahoval rámečky a "jakžtakž"
 : češtinu. Pokud by byl zájem, mohu zapátrat na zálohovacích páskách a někde
 : vystavit. Ještě si pamatuji, že na konzole byl problém s gpm. Teď už nevím

Ak gpm pouziva -R, tak mi nefunguje mys pod SVGA aplikaciami (vratane
dosemu).
A obcas sa stane ze po skonceni dosemu mys zostane visiet a gpm je treba
restartovat.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |