lost interrupt

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 13 11:10:32 CET 2000

On Wed, Jan 12, 2000 at 09:45:17AM +0100, Jiri Stepanek wrote:
> From: Jiří Mlíka (Jiri Mlika) <jmlika na volny.cz>
>
> Problem je urcite v mechanice, kamos ma taky Samsung 24x MAX a uz mu necte
> vubec nic (ani audio cd). Nepomaha ani vycisteni.
> Ta hlaska lost interrupt by mela znamenat, ze data, ktera chtel system od
> cdromky neprisla vcas (cdromka zatuhla nad ctenim vadne oblasti)

  lost interrupt mi hlasila CD-ROMka, kdyz jsem mel prilis
  overclocknuty procesor - widows byly v pohode - musel jsem freq.
  trosku snizit...

    Ferda

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."