ALSE (Was: SB 1024)

Miroslav Petricek miroslav.petricek na iname.com
Čtvrtek Leden 13 00:56:33 CET 2000

Petr Cech wrote:
> Chodi jak ALSA tak opensource.creative.com. Jeste jsem nezkousel

Kdyz uz je rec o ALSA. Mohl by mi nekdo zasveceny rici v cem
je lepsi nebo horsi nez OSS/Free ?

Jednou jsem ji zkousel instalovat (uz ani nevim ktera verze
to byla) a mel sem same problemy. Jednak se mi podarila
zkompilovat az na nekolikaty pokus (po drasticke uprave
makefilu).
Konfiguraci mych dvou zvukovych karet se mi rucne vubec
nepodarilo provest. Musel jsem pouzit alsaconf. A ani potom
nefungovala emulace OSS (neexistoval /dev/sndstat).
Prehravani MP3 z XMMS za pouziti ALSA pluginu se mi zdalo
docela pomale - pomalejsi nez OSS (pozorovano na trhani
narocneho vizualizacniho pluginu).

Mozna jsem narazil na nekou zvlast povedenou release a dnes
uz to funguje bezvadne. Dejte mi vedet jake jsou vase
zkusenosti.

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .