Problemy s TV pod linuxem

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Leden 13 15:46:24 CET 2000

> V soucasne dobe se snazim pouzivat ATI-TV pomoci projektu gatos pod linuxem

ja taky

> a narazil jsem na nasledujici problemy
> 1) Karta nezvuci
> 2) Vidim pouze cast obrazovky (levy horni roh) asi 2/3 z kade souradnice.
> 3) Okno mi nejde roztahnout na celou obrazovku.

nenapsals nic o hardware, jinak mas moznost se zeptat v tamni
konferenci :)
Jaky mas tuner a jakou videokartu? pokud jsem totiz pochopil
dobre, zpusob ovladani se meni s videokartou.
Mas na tuneru 'cesky zvuk'? starsi tunery to nemely a delalo se
to u nas.
Ja mam tuner+Xpert na Work 4MB a jsem velmi spokojen. Jinak dej
si taky pozor na kvalitu obrazu, ATI jsou v tomhle smeru
pokud vim dost dobri, tak abys pak nebyl zklaman obrazem.

--

                                    Jan Klügl