Problemy s TV pod linuxem

Marian Jančár mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Pátek Leden 14 01:27:54 CET 2000

MIROSLAV.LUDVIK na NEOS.CZ wrote:

> V soucasne dobe se snazim pouzivat ATI-TV pomoci projektu gatos pod linuxem
> a narazil jsem na nasledujici problemy
> 1) Karta nezvuci
> 2) Vidim pouze cast obrazovky (levy horni roh) asi 2/3 z kade souradnice.
> 3) Okno mi nejde roztahnout na celou obrazovku.
>
> Druhy problem je ten ze bych rad zakoupil nejakou TV kartu do pocitace,
> ktery bude jako darek a mam tyto podminky
> 1) funkcnost pod linuxem a pokud mozno pod win2k
> 2) pokud mozno dalkove ovladani
> 3) nezavislost na videokarte
> 4) cesky zvuk
> [...]

Podle reklamy na www.zero.cz splnuje. Nevim ale, jestli umi stereo a
vyber jazyka, prodavaji tam jeste jednu bez radia a ta to myslim umi. Ja
mam starsi verzi, pod linuxem chodi bezvadne, nedavno se mi podarilo
rozchodit v4l2 a tim padem i mp1e, ktery zvlada enkodovat 384x288 YUV420
vcetne zvuku do mpeg-1 streamu s 25% vyuzitim procesoru (k6-2 450), coz
je BOMBA.

Btw napsal jsem ovladac na to dalkove ovladani, takze pokud si koupite
tuhle kartu a to ovladani bude stejne, rad vam ho poskytnu.

--
Marian Jancar <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>