lost interrupt

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 13 16:21:39 CET 2000

On Thu, Jan 13, 2000 at 04:00:22PM -0000, Petr Novotny wrote:

> Jestli to nebylo spis prilis pretaktovane IDE (jeho frekvence se odviji
> od frekvence PCI, a ta od FSB).
>
> (Ja na svem stroji bezim na FSB 78MHz, protoze pri vyssi - 80MHz
> - - uz mi zacina disk delat chyby (sem tam zmeni bitik apod.).)

  No jo, to je pravda, ja vlastne udelal to same 83 -> 75 MHz.
  A melo to nejspis nejakou souvislost s DMA, protoze ve Windows
  jsem byl ctvrt roku v pohode, az linux mi vypinal DMA a hlasil lost
  interrupt na cdcku. Zvlastni, ze M$oft byl v pohode (ze by vubec
  nepouzivali DMA ;-)) Pritom BIOS po startu DMA hlasil...

    zdravi

     Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."