lost interrupt

Neděle Leden 16 10:23:43 CET 2000

Ferdinand Prantl wrote:

>   No jo, to je pravda, ja vlastne udelal to same 83 -> 75 MHz.
>   A melo to nejspis nejakou souvislost s DMA, protoze ve Windows
>   jsem byl ctvrt roku v pohode, az linux mi vypinal DMA a hlasil lost
>   interrupt na cdcku. Zvlastni, ze M$oft byl v pohode (ze by vubec
>   nepouzivali DMA ;-)) Pritom BIOS po startu DMA hlasil...

Bingo. Dokonce jsem nekde v M$ knihach primo cetl, ze i kdyz si DMA
zapnete, tak pokud ovladac usoudi, ze to neni "safe", tak to jednoduse
bezeslova ignoruje. BFU by se totiz mohl leknout a volat na support,
takze je jednodussi chyby a problemy skryvat a tvarit se "jako ze
jedeme" v tom vtipu o Husakovi....

--
                        Milan Kerslager