Podivny pad serveru

Čtvrtek Leden 13 18:30:24 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Michal Krause wrote:

> a) ten server nedela nic az tak brutalniho na to, aby vycerpal vsechnu
> pamet (ale vyloucit se mi to samozrejme neda, muze jit treba o chybu v
> aplikaci)

Ale zjevne je to pricina jeho kolapsu, ze si mysli, ze mu dosla pamet.
To ale muze taky znamenat, ze 1. nekde se zapomina vracet, 2. hrabnul si
do nejakych datovych struktur a ted blbne, 3. microsoftizace Linuxu
pokrocila tak daleko, ze uz jsou uplne vsechny chyby hlaseny jako
nedostatek pameti <g>.

> Co jsou to zero-fill pages?

Nejspis vysledek
	mmap(aaa, bbb, PROT_ccc, MAP_ddd | MAP_ANONYMOUS, -1, 0)

> Jelikoz se mi nedari zjistit nic blizsiho (syslog byva asi mezi obetmi),
> zkousim, jestli se treba nekdo s necim podobnym nesetkal.

Kdysi slo klogd nastavit tak, aby jadro svoje hlasky (od urcite
urovne) zaroven samo psalo na konzoli.