Podivny pad serveru

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 13 19:00:10 CET 2000

On 13/01/2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Ale zjevne je to pricina jeho kolapsu, ze si mysli, ze mu dosla pamet.
> To ale muze taky znamenat, ze 1. nekde se zapomina vracet, 2. hrabnul si
> do nejakych datovych struktur a ted blbne, 3. microsoftizace Linuxu
> pokrocila tak daleko, ze uz jsou uplne vsechny chyby hlaseny jako
> nedostatek pameti <g>.

Jeden nikdy nevi, ale bod 'a' to IMHO nebude, protoze predtim to bezelo
desitky dnu bez problemu. A na konfiguraci nebylo sahnuto.

> Kdysi slo klogd nastavit tak, aby jadro svoje hlasky (od urcite
> urovne) zaroven samo psalo na konzoli.

Na konzoli sice jsou, ale
a) server neni fyzicky u me, takze s musim spolehat na interpretaci
pritomne sluzby (nutno rici, ze celkem odborne)
b) mam pocit, ze s tim, co tam napise jadro nelze scrollovat, takze kdyz
tam nekdo prijde, vidi uz jenom trosky systemu a mozna zustane skryta
pricina

S pozdravem