Podivny pad serveru

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pátek Leden 14 00:35:55 CET 2000

Michal Krause wrote:

> =

No, konzolove tiskarny se sice vidi uz jen u vetsich pocitacu, ovsem
svuj smysl to ma..

> A slo by to delat redundantne? Tedy aby fungovala normalni i seriova
> konzole? Nebo by pripadne slo poslat na serovy port jenom logovani?
> =

> =

> Jo. A jeste by se mi libila moznost hardwaroveho resetu po siti nebo
> mobilem a sitove zarizeni, ktere by fungovalo jako terminal k pocitaci,
> ovsem tak, ze by bylo kabelem primo pripojene na vystup graficke karty a
> klavesnicovy port. Takze by treba pres ssh slo vlezt i do BIOSu. To by
> se mi fakt libilo...

Je to par let, co jsem to videl naposledy, ale existuji karty, ktere
toto umi - integrovany modem, vlastni zdroj a pripojeni na i/o porty
kompu. Dokonce umi provest i nejaky syscheck, i kdyz je komp uplne tuhy.
Bohuzel cena karty tenkrat byla okolo 30K Kc, ale rikam - je to uz par
let...

Jiri Kulhan