Podivny pad serveru

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Leden 14 07:37:22 CET 2000

On Fri, 14 Jan 2000, Jiri Kulhan wrote:

> Je to par let, co jsem to videl naposledy, ale existuji karty, ktere
> toto umi - integrovany modem, vlastni zdroj a pripojeni na i/o porty
> kompu. Dokonce umi provest i nejaky syscheck, i kdyz je komp uplne tuhy.
> Bohuzel cena karty tenkrat byla okolo 30K Kc, ale rikam - je to uz par
> let...

asi za 1,5 kKc se da koupit stavebnice ovladani po telefonu - ma to
4spinane vystupy a 4 vstupy . Kdyz na tu krabici zavolate tak ona
Vam pisknutim sdeli stav vstupu a muzete ovladat vystupy - tedy na
dalku zmacknout reset nebo odpojit na urcitou dobu PC od elektriky.

Ukazka stavu na obrazovce to tedy neni, ale stejne si nedovedu predstavit
pristroj ktery by snimal vystup VGA a byl na nej pristup ala telnet/ssh.
Zrejme by takovy pristroj byl drazsi nez bezne PC.