Ktery typ Intel EtherExpress?

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Pátek Leden 14 09:28:00 CET 2000

In article <005601bf5a2c$f455fc80$0502a8c0 na seznam.cz>, Petr Snajdr wrote:

>Myslim, ze minuly tyden tu padl konecny verdik a to ten, ze
>IEE Srv. ma chipset nepodporovany Linuxem.
??? podle Intelu je na ni radic 82559

Zajimam se o kartu Intel PRO/100+ Dual Port Server adapter.  Nemate s ni nekdo
zkusenosti, nevite jestli jede.  Podle webu Intelu jsou na ni dva 82558 radice.

Radek Hilica <radek_hnilica na linuxfan.com>