Ktery typ Intel EtherExpress?

Pátek Leden 14 11:45:27 CET 2000

Radek Hnilica (radek_hnilica na linuxfan.com) wrote:
: In article <005601bf5a2c$f455fc80$0502a8c0 na seznam.cz>, Petr Snajdr wrote:
: >> Ahoj,
: >> zajima me vykonosni rozdil mezi obema typy EE Pro/ 100+Management
: >> Adapter a EE Pro/ 100+Server Adapter. Jak vysoky vliv ma navyseni R/T
: >> bufferu a nakolik se vyplati do drazsiho typu investovat, kdyz cenovy
: >
: >Myslim, ze minuly tyden tu padl konecny verdik a to ten, ze
: >IEE Srv. ma chipset nepodporovany Linuxem.
: ??? podle Intelu je na ni radic 82559

Taky jsem na to pozdeji koukal a je to tak ze novejsi varianty maji i960,
ktery nefunguje. Starsi maji skutecne i82559 ktery funguje.

: Zajimam se o kartu Intel PRO/100+ Dual Port Server adapter.  Nemate s ni nekdo
: zkusenosti, nevite jestli jede.  Podle webu Intelu jsou na ni dva 82558 radice.

Ciste teoreticky by fungovat mela bez problemu jako dve nezavisle sitovky.

Leos Bitto