Red Hat 6.1 - Gnome - KDE

BrAtKo bratko na pilot.sk
Pátek Leden 14 12:41:46 CET 2000

Ahoj...

Skor ako polozim otazku, podotykam ze som absolutny zaciatocnik v Linuxe,
ale
so skvelou znalosotu sieti tcpip a Windows NT/2000. Nahodil som Red Hat 6.1
a zvolil v custom ze chcem len KDE a nie Gnome, ale po starte tam ma
defaultne
Gnome. Ako to dokazem vymenit za to KDEcko ? Zatial je pre mna instalovanie
programov dost chaoticke, co sa tyka toho, ze aplikacia si svoje fajly
rozhadze
vselikde po disku (ked pozeram RPM manager). Ale sa uz do toho pomaly
dostavam.
A este cosi, X mi deteklo kartu Rendition v2200, ale rozlisenie ide max
640x840.
Preco ? xcfg mi nedovoli nastavit vacsie - test failed.

Zatial dakujem...
BrAtKo, IRC Efnet #pilotcs