Red Hat 6.1 - Gnome - KDE

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Leden 14 13:27:59 CET 2000

> Ahoj...
>
> Skor ako polozim otazku, podotykam ze som absolutny zaciatocnik v Linuxe,
> ale
> so skvelou znalosotu sieti tcpip a Windows NT/2000. Nahodil som Red Hat
> 6.1
> a zvolil v custom ze chcem len KDE a nie Gnome, ale po starte tam ma
> defaultne
> Gnome. Ako to dokazem vymenit za to KDEcko ? Zatial je pre mna
> instalovanie
> programov dost chaoticke, co sa tyka toho, ze aplikacia si svoje fajly
> rozhadze
> [...]
Vratte se zpatky na instalacni CD pro balik switchdesk-kde, treba pomoci
GnomeRPM. Nainstalujte jej, spuste a dalsi uz vam bude uplne jasne. Baliky
Gnome muzete potom odinstalovat, vetsina  aplikaci pro Gnome vam ale pobezi
i pod KDE a nejsou k zahozeni. (samozrejme mate-li dostatek mista na disku).

S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz