sendmail+fronta+DNS

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Pátek Leden 14 13:47:50 CET 2000

     Dobrý den

(1)     Asi se mi budete smát, ale není mi jasné, jaký je v "m4"
konfiguračním souboru pro "sendmail" rozdíl mezi "RELAY_HOST" a
"SMART_HOST". Jediný rozdíl, který jsem postřehl, je, že "SMART_HOST" mi
funguje a "RELAY_HOST" ne.

(2)     Dále nechápu jak je to se "sendmail" a DNS. Připojuji se k internetu
přes ppp (lokální síť za maškarádou). Mám nahozený name server pro lokální
síť, který funguje i jako vyrovnávací name server pro přístupy do internetu.
Když má v paměti potřebné adresy (např. po odpojení od inetu) tak vše frčí
OK. Pokud tomu tak není, tak se odeslání pošty z počítače na lokální síti
(Win95+OutlookExpres) nepříjemně zdrží. Vše proběhne OK, ale zbytečně
pomalu. Jak říci "sendmailu", aby nekoukal, kde co lítá a zbaštil ten mail.

                                   Jiří Mlíka