SSH: You don't exist, go away!

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pátek Leden 14 16:32:19 CET 2000

Dobry den vespolek,

   udelal jsem si miniaturni Linux (kvuli jednomu podivnemu pocitaci bez
disku), zkompiloval jsem si ssh a ono po spusteni hlasi:
"You don't exist, go away!"

   Odhaduji to na nejakou chybu s knihovnama - nenainstaloval jsem do
toho systemu napriklad pam, login. wtmp a utmp maji nulovou velikost a
dalsi veselosti.

   Dalsi diagnostika: stejnou vec hlasi i /sbin/shutdown
   Ping hlasi: unknowm protocol icmp (ale to tam asi nepatri)

   Zkousel jsem hledat v ruznych souborech: Tato hlaska je natvrdo v
/bin/ssh, neni v zadne nainstalovane knihovne, neni v zadnem hlavickovem
souboru a neni v zadnem zdrojovem textu od ssh.

   System je vyrezany (az na ten ssh) z RedHatu-5.0, tj. glibc,jadro 2.0.32
(nesmejte se mi ;-)

   Prosim pekne, napada nekoho, jak to resit?

S pozdravem
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno