PCI modem

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Leden 17 11:44:17 CET 2000

On 14 Jan 2000 18:41:53 +0100, mars.et na iol.cz (Aleš Bílek) wrote:

>Nevim jestli se to uz resilo, ale proste mam PCI interni modem )konkretne
>Olitec 56( a nejak se mu nechce fungit ac sem mu nastavil co slo ... )a co
>znam(. Takze bych se rad optal, jde to ? Pripadne jak ..

Když jsem se díval po modemu pro kamarádku díval jsem se i na olitec.
Existuje stranka www.olitec.com a je tam i něco o modemech pod
linuxem. Bohuzel je to ve francouštině. Naštěstí to jde přeložit
pomocí "babylónské ryby" http://babelfish.altavista.com. Už si
nevzpomínám na výsledky. Mrkněte tam.

--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1