RivaTNT2_M64

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 14 17:59:09 CET 2000

On Fri, Jan 14, 2000 at 04:46:31PM +0100, Martin Ockajak wrote:

> svata pravda
> avsak s SVGA serverom ide na akomkolvek RIVA chipe iba 256 colors :-(
> ja som to skusal cez RIVA FB driver v 2.3.x
> ale blblo to (mari sa mi ze som na lk zaregistroval nejaky mail od
> cloveka co pisal ten driver a ten pisal ze to ma otestovane iba na RIVA
> TNT2 cize na inych verziach nemusia sediet casovania v hardwarovych
> registroch) ja mam kokretne RIVA TNT (RIVA - to sa snad neda sklonovat :-))
> teoreticky by to malo ist cez VESA 2.0 FB support
 Mam Creative TNT AGP a bez problemu beham ve 32bpp (888x666 a vetsina std.
rozliseni, nedokazu rozchodit akorat nizka rozliseni typu 250x200 apod. -
OT: nevite nekdo nahodou, v cem muze byt problem, pod S3 Virge a stejnym
monitorem v pohode behaly). Chodi mi to jak pod originalnim X-serverem (SVGA)
z RH 6.1 (3.3.5 ?), tak pod serverem z ftp.nvidia.com, kernely 2.2 i 2.3.
Rozjet X-server pres FB jsem vubec nezkousel, neni to treba, nicmene ani u
RIVA fb nebyly problemy s nastavenim vyssich bpp (akorat je to nechutne
pomale, zabugovane a hlavne zbytecne - SVGATextMode rulez!).

 Takze asi tak...
--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/