RivaTNT2_M64

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Leden 14 18:16:18 CET 2000

	Neni pravda, vlastnim Diamond Viper V550 (Riva TNT, 16 MB SDRAM) a vse
slape krasne v 85Hz (klidne i vice) 32bpp 1024 x 768. To same klidne i v
1280x1024, ale to uz mi na 17" prijde male..;-)

	Existoval i spec. driver pouze pro Rivu TNT jeste drive nez XF_SVGA
podporoval vice nez Riva 128 (TNT nebehalo!), ten by IMHO take pomohl...

>  Mam Creative TNT AGP a bez problemu beham ve 32bpp (888x666 a vetsina std.
> rozliseni, nedokazu rozchodit akorat nizka rozliseni typu 250x200 apod. -

	Nehonis ten monitor prilis? Podivej se na presne frekvence a casy,
pokud je vse OK a monitor dokaze takove casy a frekvence, mel by
vysledek korektne zobrazit... Jaky mas problem? Obraz je ujety, ma bily
okraj nebo mas digital a 'vypne' se uplne, protoze se nedokaze na nicem
'chytit'?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz