RivaTNT2_M64

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Leden 14 20:13:35 CET 2000

> ze vsechny ty modeliny/frekvence byly funkcni se starou grafickou kartou (S3
> Virge, jak jsem psal), takze chyba musi byt nekde na strane TNT...

	A nebo na strane driveru, ktere tu Rivu obsluhuji. Pokud dobre chapu,
pak XF86_Config je 'doporuceni', co s tim vsak konkretni driver udela je
uz na nem a co vlastne (a jakym zpusobem) naseka do HW registru
videokarty je take na nem. Ne kazda videokarta ma stejne HW registry,
proto mi prijde logicke, ze interni timing se muze lisit vylozene dle
chipu...

	Osobne bych zkusil prepnout ten videomod pomoci nejakeho DOS udelatka
(ruzne X-mody pouzival jiz prece Wolfenstein (640x400 quli velikosti
videoram x barevna hloubka)). Pokud ten samy vysledek s vyuzitim ciste
VGA compatible registru dosahnes jako na Linuxu, pak bych videl chybu
skutecne v TNTcku, do te doby si myslim je chyba spise na strane driveru
(v tomto pripade SVGA X serveru).

PS: Skoda, ze jsem uz zahodil ten spec. X server pro Riva TNT, protoze
klasicky SVGA X server ho zacal jiz loni na jare podporovat, mohli jsme
provest test...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz