RivaTNT2_M64

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 14 19:55:50 CET 2000

On Fri, Jan 14, 2000 at 06:16:18PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Nehonis ten monitor prilis? Podivej se na presne frekvence a casy,
> pokud je vse OK a monitor dokaze takove casy a frekvence, mel by
> vysledek korektne zobrazit... Jaky mas problem? Obraz je ujety, ma bily
> okraj nebo mas digital a 'vypne' se uplne, protoze se nedokaze na nicem
> 'chytit'?
 Zacne blikat kontrolkama (tzn. tu frekvenci odmita). Co me na tom prekvapuje,
ze vsechny ty modeliny/frekvence byly funkcni se starou grafickou kartou (S3
Virge, jak jsem psal), takze chyba musi byt nekde na strane TNT...

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/