SSH: You don't exist, go away! (VYRESENO)

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Sobota Leden 15 09:11:42 CET 2000

: %    udelal jsem si miniaturni Linux (kvuli jednomu podivnemu pocitaci bez
: % disku), zkompiloval jsem si ssh a ono po spusteni hlasi:
: % "You don't exist, go away!"
:
: A asi ma pravdu :-). Chce vedet jak se jmenuje uzivatel, ktery
: sshd spousti, a on tam zadny neni...

  Uzivatel tam byl, ale funkce getpwuid vracela NULL, coz ssh ohodnotilo
vyseuvedenou hlaskou.

  Doma jsem to jeste jednou zkoumal a dozkoumal jsem se k tomu, ze libnss
pouziva dalsi dynamicky natahovane knihovny libnss_files ... Knihovny
nebyly na seznamu vypisovanem ldd, tak jsem je tam nedal.
  S /etc/shadow ani s PAMem to nemelo nic spolecneho.

    Diky vsem za rady.

S pozdravem
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno