Zvukova karta Quad X-Treme 256

Pátek Leden 14 18:29:40 CET 2000

Dobry podvecer..

s prekvapenim som zistil, ze zvukova karta, ktoru som si "poridil" (vid
$SUBJ, alebo
http://www.mediaforte.com.sg/products/quad_x-treme/quad_x-treme.html)
mi pod linuxom nebezi.. resp. sndconf ju akosi neodhalil:-)
tak som sa dal do hladania na webe, a ako pozeram, tak pozeram, nikde
nevidim ani zmienku o jej funkcnosti pod linuxom. vyrobca sa od OS linux
distancuje, a projekt alsa tiez podobnu zvukovku nepozna..

prosim, ak mate skusenosti s takouto kartou, dajte mi vediet, pripadne aj
sukromne mailom.. uz mam obavu zo zlej kupy (to mam za to, ze som si dopredu
neporovnaval cennik so zariadeniami funkcnymi pod linux-om)..

S pozdravom a zelanim prijemneho vykendu..
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk