Zvukova karta Quad X-Treme 256

Patrick Spousta spousta na pvt.net
Pondělí Leden 17 10:25:35 CET 2000

Tibor Pittich wrote:

> Dobry podvecer..
>
> s prekvapenim som zistil, ze zvukova karta, ktoru som si "poridil" (vid
> $SUBJ, alebo
> http://www.mediaforte.com.sg/products/quad_x-treme/quad_x-treme.html)
> mi pod linuxom nebezi.. resp. sndconf ju akosi neodhalil:-)
> tak som sa dal do hladania na webe, a ako pozeram, tak pozeram, nikde
> nevidim ani zmienku o jej funkcnosti pod linuxom. vyrobca sa od OS linux
> distancuje, a projekt alsa tiez podobnu zvukovku nepozna..
>
> prosim, ak mate skusenosti s takouto kartou, dajte mi vediet, pripadne aj
> [...]

Taktez jsem si koupil a zvuk ma dle meho "hluchu" dost dobry. Jsem
teprve na zacatku, ale zvolil jsem metodu zpetneho inzenyrstvi. Stahl
jsem si nekolik debuggeru (dnes vecer se pro jeden z nich rozhodnu) a
zkusim se mrknout co delaji programky cfg801.exe a dos801.exe. Oba dva
(nelze spustit jen jeden z nich) tu zvukovku nejak zinicializuji.
Pocitam, ze az budu vedet co to dela, tak oslovim tuto konferenci, aby
mi nekdo poradil co a jak napsat, aby se i tato zvukovka dala pod
Linuxem provozovat.

Cau PAT