pocesteni staroffice

Ludek Rasek ludek.rasek na pvt.cz
Pondělí Leden 17 13:28:59 CET 2000

On Mon, 17 Jan 2000, Roman Mošnička wrote:

> Ahoj,
> mam trochu problemy s pocestenim staroffice.Snazil jsem se o to pomoci
> navodu,
> ktery byl uverejnen na www.root.cz , kde postup je zhruba takovej -
> kliknuti
> na ikonu
> printer setup - add fonts - initialize font patchs - ok. A to je
> vse.Vypada
> to jednoduse, bohuzel
> mi to nechodi.
> Druha cesta, kterou jsem se pokousel prorazit byla takova - nakopiroval
> jsem
> [...]

Po nekolikahodinovem experimentovani s postupy uvedenymi na root.cz i na
strankach intersoftu jsem zjistil, ze pokud je v konfiguraci ve FontPath
zahrnut xfs, ktery zprostredkovaval TTF z Win font adresare, tak SO nepsal cesky
(ale tisknul dobre). Pokud X server nemel k dispozici TTF, SO fungoval cesky i
na obrazovce. Nakonec jsem dosel do stavu, kdy xfs pouzivam jenom na TTF a
ostatni (Type1 a bitmapove) fonty mam v XF86Config.

Pokud se TTF zpristupnily az po spusteni SO, bylo to OK. (xset +fp unix/:-1)
Asi by pomohlo spoustet SO skriptem :
xset -fp unix/:-1
soffice &
sleep 5