pocesteni staroffice

Tomas Honzak thonzak na atlas.cz
Středa Leden 19 16:22:50 CET 2000

Roman Mošnička wrote:

> Ahoj,
> mam trochu problemy s pocestenim staroffice.Snazil jsem se o to pomoci
> navodu,
> ktery byl uverejnen na www.root.cz , kde postup je zhruba takovej - kliknuti
> na ikonu
> printer setup - add fonts - initialize font patchs - ok. A to je vse.Vypada
> to jednoduse, bohuzel
> mi to nechodi.
> Druha cesta, kterou jsem se pokousel prorazit byla takova - nakopiroval jsem
> ceske fonty
> z /usr/X11R6/lib/X11/fonts/ISO8859-2/Type1/*.pfb do
> [...]

Je potřeba provést několik drobných úprav:

1) do /opt/office51/xp3/fontmetrics/afm nakopírovat či nalinkovat *.afm
z .../Type1/afm
2) u těchto fontů nahradit v souboru psstd.fonts -adobe-fontspecific
-iso8859-2
3) Ujistit se, že máte nainstalovanou force_im... knihovnu a
XLIB_FORCE_PRELOAD = 2
(v debianu je na to balíček forced-im)

Zdravím

TH