Pripojeni modemu

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Úterý Leden 18 12:01:57 CET 2000

Vyzkousel jsem Vami navrhovane programy, a zjistil jsem, ze zde nemohu
vypnout prave rozpoznavani oznamovaciho tonu (neni kam zadat ATX3). Navic
wvdial pouziva /etc/wvdial.conf, takze se zda, ze zde ma i sve vlastni
parametry modemu. Zkratka se nedostane modem ani k vytaceni cisla.

>V redhatu je nyní rp3 (redhat p 3x) a wvdial (inteligent ppp dialer) s
>kterými je připojení pro windowsem odkojeného člověka mnohem
>jednodušší.

        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc