Pripojeni modemu

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Leden 18 14:14:10 CET 2000

On 18 Jan 2000 12:21:26 +0100, ponkrac na peregrius.cz (Ing. Miloslav
Ponkrác) wrote:

>Vyzkousel jsem Vami navrhovane programy, a zjistil jsem, ze zde nemohu
>vypnout prave rozpoznavani oznamovaciho tonu (neni kam zadat ATX3). Navic
>wvdial pouziva /etc/wvdial.conf, takze se zda, ze zde ma i sve vlastni
>parametry modemu. Zkratka se nedostane modem ani k vytaceni cisla.

Už to chvilku je co jsem to konfiguroval a nemám to teď po ruce.
Ale správně jste našel /etc/wvdial.conf. A právě tam se dá tento
inicializační řetězec napsat. Pokud nevíte kam, pošlete mi ten soubor.

--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1