apache + SSL + PHP3

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Leden 18 15:44:12 CET 2000

> Ja myslel, ze na linuxech je make a gmake totez... cim to?

Ved ja tiez :-)
Ale postupoval som skoro rovnako. Len miesto manualu k php3 som posluchol
manual k modssl a preslo mi to bez problemov. Jediny podstatny rozdiel co
som si vsimol bol ten ze sa pouzil gmake.
Hoci make a gmake je to iste. Ja neviem, mozno testuje ci zacina na g :-)
Lebo minuel mi hlasil ze ked chcem nieco robit treba mi GNU utility.
A pritom ich mam .

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }