apache + SSL + PHP3

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Leden 20 14:14:01 CET 2000

Tak uz viem presne kde je chyba s tym ANSI.
Stalo sa mi na dvoch serveroch a zakazdym to bolo to iste.
Mal som 2x kniznice co mali mat rovnaku funckiu.
Mal som package ktory daval iba *.a subory.
A mal som dalsi ktory daval tiez *.a ale navyse aj *.so subory.
Ked som vyhodil ten co daval *.so a nechal iba *.a tak vsetko prebehlo OK.

Pri tej kontrole co ma apache sa pozera aj na kniznice. A pri kompilacii
mi hlasil, ze v *.so neexistuju niektore funkcie. Ked som ten package
vyhodil(zmazal tie *.so) tak uz vsetko bolo okej.

 S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }