Pripojeni modemu

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Úterý Leden 18 17:04:49 CET 2000

> [Modem0]
> Modem = /dev/ttyS0
> Baud = 19200
> Init1 = ATZATX3
>
>Tohle je zbytecne, staci ATZX3 (at v ramci jednoho radku staci jednou a
>nerad bych se mylil, ale nekterym modemum dokonce vadi a pak se tam vklada
>tusim \m)
>
> Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
>
>A nevola se spise tento radek a Init1 jenom pro reset modemu?
>
> SetVolume = 1
> Dial Command = ATDT
> Init4 = ATM1L1

> [...]

Dekuji za vysvetleni, az skoncim Windows, nastartuji Linux, a poradne se
podivam. Mel jsem zato, ze modem je pred kazdym pripojenim resetovan, tedy
volan retezec Init1. Myslite tedy, ze bych mel spise doplnit retezec do
Init2 takto?

Init2 = ATX3 Q0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0

Miloslav Ponkrac