Pripojeni modemu

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Úterý Leden 18 17:15:25 CET 2000

>Kde
>
>kppp je soucast baliku KDE s nazvem kdenetwork, ale je pravdepodobne,
>ze budete muset nainstalovat dalsi baliky KDE vzhledem k zavislostem.
>Jestli mate dost mista na disku, tak proc nemit Gnome vedle KDE.
>
>--
>Vladimir Zakovec

Nejde o misto na disku, ale jestli to ma smysl. Rad bych si zvykl na
nejakeho slusneho spravce oken, a zustal v nem. Nevim, co je lepsi, zda
GNOME, nebo KDE, ci jiny spravce. Docela bych rad slysel i nazor nekoho z
Vas. Nedela mi problem GNOME ovladat, a v zasade vetsi problemy s nim nemam.
Snad jenom to, ze je to zrout pameti. Jiny spravce jsem nezkousel.

Mozna se ptam spatne, ale je vubec mozne najednou poustet aplikace pro
GNOME, a pro KDE? Zda se mi, ze by to teoreticky melo jit, a ze jde jenom o
jiny styl ovladani a jine knihovny. Koneckoncu oboji asi pouzivaji stejna
X-Windows.

Miloslav Ponkrác