ztraci se mi maily pro uzivatele

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Úterý Leden 18 20:32:20 CET 2000

Vit Hadacek wrote:

> Hloupy dotaz -- ti uzivatele uzivatel na domena.cz a jinyuzivatel na domena.cz
> jsou lokalni na domene.cz? A jste jim obema schopen poslat postu lokalne?

jasne, ja jim muzu poslat maila odkudkoliv, odkudkoliv taky prijde JEN
NE Z TECH DVOU INKRIMINOVANYCH DOMEN :o( (myslim, ze jsem se siril o
tom, ze to nechodi jen z urcitych domen).  na ostatni uzivatele to CHODI
I Z TECH DOMEN, to je prace to zvlastni ....

Zacinam byt paranoidni a myslim si, ze mi tohodle uzivatele nekde po
ceste nekdo schvalne filtruje. Meli jsme tu takovy pokusy, jak nam
uskodit. ( asi dotycny dostane po tlame ...) BTW - jw to vlastne mozne,
odfiltrovat mail cestou a poslat do /dev/null ??

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...