ztraci se mi maily pro uzivatele

Úterý Leden 18 21:37:25 CET 2000

Zdenek Pizl wrote:
[...]
> Zacinam byt paranoidni a myslim si, ze mi tohodle uzivatele nekde po
> ceste nekdo schvalne filtruje. Meli jsme tu takovy pokusy, jak nam
> uskodit. ( asi dotycny dostane po tlame ...) BTW - jw to vlastne mozne,
> odfiltrovat mail cestou a poslat do /dev/null ??

neptun:~# cat /etc/mail/access
holecek.cz      550 You are a known spammer
kukla.net       550 You are a known mailbomber
sexamp.com      550 You are a known spammer
[...]

No, a je to.
Pokud date do M4 souboru FEATURE(blacklist_recipients), pak to jde i pro
konkretni osoby (napr: zly na spammer.com). Odesilajicimu samozrejme prijde
chybova zprava s hlaskou, ktera je na radku uvedena.
K tomu, aby to fungovalo, musi samozrejme mail pres dotycny server
projit (tj. jako MX, mail relay, smart host, odesilajici, prijimajici).
Nebo to muze byt v disledku toho, ze se dotycny dostal na nejaky verejny
blacklist a server na ceste s timto externim blacklistem spolupracuje.

--
                        Milan Kerslager