"ucpane" ftp

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Středa Leden 19 00:08:59 CET 2000

> Krome obvykle rady "use the sniffer, Luke" (takova mensi parafraze :)
Ja vim... jenze to je pro mne problem. Moc to neumim a hlavne nerozumim
tomu textovymu vystupu, co mi z toho vyleze, kdyz se mi to podari spravne
nastavit Ten protokol je vybornej, ale pro mne bohuzel ve swahilstine    : o(

> bych jeste mozna doporucil podivat se na nastaveni MTU/MRU. Muj
> subjektivni dojem je, ze cokoliv pod 1500 dela vzdycke nejake
> problemy...
To jsem zkusil kontrolovat, a na vsech rozhranich (u sebe, na gateway,
na cilovem stroji) mam default tech 1500.. Po 14 dnech badani jsem
se s tim smiril, protoze jako zacatecnik neznam ty spravny cesticky
jak hledat problem a ted uz jen pasivne vyckavam, jestli tady treba nekdy
neprobleskne nejakej pouzitelnej tip.     : o(

Vl.